zaterdag 5 december 2009

Sinterklaas

Ik zou zo graag hier wat foto's willen laten zien,
een stuk of wat, misschien wel tien!

Van een mooie surprise die ik in elkaar heb gezet,
het neusje van de zalm, helemaal je-van-het!
Vele uren arbeid erin gestoken,
bloed, zweet en tranen, ik ben gebroken.

Maar ja, we moeten nog even wachten
ook al weet ik dat jullie zitten te smachten.
De surpsie is pas morgen,
dus ontstaan er grote zorgen
wanneer ik het cadeau
nu al show!

Want dan weet men meteen voor wie het is,
en dan loopt het helemaal mis.

Dus nog even geduld tot een volgende keer
en dan weet je al snel heel wat meer.

Tot die tijd hou ik me bezig met een oud recept,
wat ergens op de site van foodlog.nl is gezet.
Ouderwetse pepernoten zoals ze vroeger werden gemaakt
Daar ga ik nu mee aan de slag, ik hoop dat het smaakt.

Ook daar vertel ik de volgende keer wel iets over,
maar nu stop ik ermee voor vandaag.
Dat geldt ook voor het rijmen in dit gedicht.

Fijne Sinterklaas toegewenst aan iedereen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails