woensdag 27 juli 2011

Poll: Hoe oud zijn mijn lezers?

Ik weet toch wel het een en ander over mijn lezers.

In een eerder bericht had ik al onderzocht hoe de verdeling was tussen mannen en vrouwen. Maar liefst 94% van de lezers zijn van het vrouwelijke geslacht.

Niet echt een verrassing, gezien de vele consuminderblogs, allemaal geschreven door vrouwen.

Maar nu ben ik toch ook nieuwsgierig naar de leeftijd van mijn lezers!

Sommige reageerders laten duidelijk blijken dat ze al een respectabele leeftijd hebben bereikt. Weer anderen komen nog jong en vitaal over in hun opmerkingen.

En daarnaast gaan de onderwerpen soms over dingen die rond een bepaalde leeftijd spelen, wanneer mensen dingen willen veranderen in hun leven of zoekende zijn naar nieuwe inzichten.

Dus ben ik benieuwd en vraag ik aan jullie:

Hoe oud zijn jullie, mijn lezers?

Ik heb een poll geplaatst op de weblog. Mensen die lezen via een RSS-feed zullen even moeten doorklikken naar de weblog zelf. Daar kan je een categorie kiezen.

Ik ben benieuwd!!

4 opmerkingen:

  1. Het leuke van de consuminderblogs,die iklees is de variatie in leeftijd. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb geklikt! Op Huisvlijt heb ik ook zo'n poll! Het is leuk om te weten wie je bezoekers zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 94% vrouwen, dat zegt toch ook wel iets over onze mannen hé? ;) :D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails